26 maart 2012

Home Sweet Home

Vrijdag had ik een vrije dag,
Een échte vrije dag, want de kinderen waren ook niet thuis
Dus ik nam eindelijk de pot met Blauwe Verf..

...En schilderde het muurtje tussen huiskamer en keuken Blauw!

Héél Blauw!

Ik moest even wennen bij de eerste klodders op de muur, maar nu vind ik het super!

En die prachtige Rozen op tafel?
Die kreeg ik ook vrijdag, van Manlief, voor ons zesjarig huwelijksjubileum :-)

Home Sweet Home is een idee van Barbaramama, op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers!

21 opmerkingen:

  1. Zalig kleurtje! Maakt het gezellig en vrolijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze keuken ging onlangs juist van blauw naar wit maar dat was niet geheel vrijwillig, mooi kleur heb je gedaan! Ik vind zulke dieprode rozen de mooiste! En gefeliciteer nog he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel blauw, maar heel mooi!
    Proficiat met de zes jaar, in deze tijden is dat heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewaagd, maar een prachtig resultaat!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur en wat een bekende witte stoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel blauw maar wel heel mooi! En gefeliciteerd met jullie 6 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch dat blauw, lekker mediterraan! En gefeliciteerd met je huwelijksdag, mooie rozen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat knalt lekker, gefeliciteerd met jullie jubileum :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie 6de huwlijksjaar!

    En vind het een super kleurtje. Ik heb deze kleur als tuinstoelkussens. Vrolijkt de boel lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig wat dat doe he, zo'n kleur. En voor je het weet ben je er helemaal aan gewend, alsof het nooit anders was.
    fijne dag ,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met het 6-jarige jubileum :-)
    Ik vind de blauwe kleur prachtig. Het brengt de zomer in huis, want het lijkt op een azuurblauwe lucht!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaa wat een leuke kleur,zo heb je weer een heel nieuw muurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er heel lente-achtig uit, dat frisse blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk fris,ik hou er van!
    En gefeliciteerd,prachtige rozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. piep

    mooi, mooi, handig ben je hoor

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super. Een mens kan alleen maar vrolijk worden van een nieuw fris kleurtje !
    Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een gave kleur zeg!!! super mooi!!
    En nog gefeliciteerd met jullie jubileum ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je huwelijksjaar!!! En dat blauw, je weet wat ze zeggen: Mooi blauw is niet lelijk :)) Knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Te gek! En met jouw foto's haal ik net vriendjelief over om de saaie oude witte keukenkastjes deze kleur te geven. Staat mooi bij je tafel en die kleur meubelen hebben wij verder ook in huis. Inspirator! Euhm...welke kleur is het precies ;)

    BeantwoordenVerwijderen